Pohon DJI Avinox

Moderní technologie, která posouvá e-MTB na vyšší úroveň

Pohon DJI Avinox představuje novou generaci e-MTB technologií. Byl navržen tak, aby zvládal technicky náročné trasy, prudké výjezdy i rychlé sjezdy, ale zároveň působil přirozeně a tichým projevem.
V kombinaci s rámy Teewing vzniká mimořádně vyvážený celek — lehký, výkonný a stabilní i v situacích, kde se jiné systémy rychle dostávají na své limity.

Kompaktní motor s vysokým výkonem

Srdcem systému je motor Avinox M1. Váží jen 2,52 kg, což je hodnota, která se okamžitě projeví na ovladatelnosti kola, jeho reakci v technickém terénu i celkové hmotnosti kompletu.

Uvnitř motoru pracuje vícestupňová planetová převodovka. Její kompaktní konstrukce umožňuje velmi vysoký převodový poměr v minimálním prostoru, což přináší dvě klíčové výhody:

  • plnohodnotný výkon i v nízké kadenci,

  • nízkou hmotnost bez kompromisů v síle.

120 Nm    I    2,52kg    I    1000W

Pohonná jednotka Avinox v číslech

Tichý chod, minimální vibrace

Součástí motoru Avinox jsou polymerní materiály, které pohlcují vibrace a významně tlumí hluk převodů i při vysokých otáčkách. Díky tomu patří Avinox mezi nejtišší motory ve své kategorii.

Výkon motoru:

  • 105 Nm standardně

  • až 120 Nm v režimu Boost

  • maximální výkon až 1000 W

V praxi to znamená jistotu při výjezdech, rychlou reakci i v technických pasážích a velmi přirozené dávkování výkonu bez prudkých "kopanců".

Jízdní režimy a přizpůsobení podle stylu jízdy

Avinox nabízí čtyři standardní režimy (Eco, Trail, Turbo, Auto) a doplňkový režim Boost, který poskytne maximální výkon po dobu až 60 sekund.

Každý režim lze navíc přizpůsobit podle preferencí jezdce:

  • úroveň asistence

  • maximální točivý moment

  • odezva při rozjezdu

  • chování v technických pasážích

Režimy se upravují prostřednictvím aplikace DJI Ride. Změny se okamžitě přenášejí do systému.Tím lze kolo připravit na dlouhé vyjížďky, trailové ježdění, technické terény nebo maximální výkon při závodním tempu.

AUTO

Pokročilý režim Auto využívá více senzorů zároveň, aby automaticky a plynule upravoval úroveň asistence podle aktuální jízdní zátěže.
Při zvýšeném odporu přidá, při lehčí jízdě podpoří úspornější režim – vše zcela bez nutnosti zásahu jezdce. 

ECO

Navržen pro úspornou a efektivní jízdu na dlouhé vzdálenosti.
Režim Eco nabízí pozvolnější nástup a nižší úroveň asistence, takže jezdec pohodlně zvládne roviny či mírné stoupání a současně výrazně šetří energii z baterie. 

TRAIL

Určen pro rozmanité a technicky náročnější trasy.
Režim Trail nabízí svižnější rozjezd a vyšší úroveň asistence, díky čemuž jezdec snadněji překoná proměnlivý terén a technické pasáže. 

TURBO

Navržen pro strmá stoupání a nejnáročnější situace.
Režim Turbo kombinuje výrazně rychlý nástup asistence s maximální podporou motoru, aby jezdec bez potíží zvládl prudké výjezdy, technické překážky i obtížný terén. 

BOOST

Režim Boost poskytuje až 60 sekund točivého momentu 120 Nm, což je ideální při překonávání náročných překážek nebo prudkých, komplikovaných výjezdů.
Nabízí krátkodobý, ale velmi silný výkon přesně ve chvíli, kdy je to nejvíce potřeba.

Nadpis textu

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.

Nadpis textu

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.